IRAKURRITAKO ARTIKULUAREN ANALISIA
PORTAFOLIO ELEKTRONIKOAK ESTATU ESPAINOLAREN UNIBERTSITATEETAN
Esku artean dugun artikuluak, unibertsitateko alorreko, portafolioen praktiken mapa bat aurkezten digu. “Red Nacional” delakoaren bitartez eginda dago, sare honetan hamasei talde inguruk parte hartzen dute, guzti hauek eportafoliosekin edonolako harremana izan dutelarik.
Unibertsiatateko 81 esperientzia inguru kontuan hartu dira. Berariazko garrantzia eman zaio, portafolien egitura, mota etbar.
Irakasle naiz ikasleen narrazio digitalak aztertzen ibili dira, hauek teknologíari buruzko hobekuntzen inguruan hitzegiten dute: portafolioen egitura, elaborazioa, diseñua, aurkezpena…
Artikulu honen bidez lortutako datuekin egindako azterketa erakutsi nahi da. Azterketan jasotako iritzien bidez portafolioaren hobekuntzan jarduten dute.
Erabilera, diseñu eta ebaluazio kontuetan oso garrantzitsua da karpeta digitala. arpeta digitala, portafolioaren bidez eratutako sistema bat da, pedagogía eta tekonologia printzipipioen bitartez diseñatu eta garatua dago. Karpeta digitalaren bitartez portafolioko espazioa banatzen eta ordenatzen saiatzen gara, karpeta hauek ez daude eskolako erabilerara soilik zuzenduta baizik eta bizitza pertsonalera ere.
Gaur egun portafolioen erabalierak ikaskuntzan izugarrizko gorakada izan du. Hasiera batean hau sortu zen, irakasleek ikasleek autonomia falta zutela ikusten zutelako eta hau bultzatu nahi zutelako, ikaskuntzako erreflexio prozesuen bitartez.
Europa mailan kontu hauek garrantzi nahikotxo daukate eta EEESk portafolioen erabilera sustatzen du, ebaluazio, hizkuntzen ikaskuntzan edota kalifikazio kontuetan.
Multimedia hizkuntzak gure ikasleen ikaskuntzarekin konektatzeko aukerak eskeintzen ditu, narraziozko audiobisualek garrantzi handia daukate irakasleen haiserako garapenean, gauzak hobeto ulertzko herramienta moduan.
Lan honen bitartez,portafolio bat, eskaera berriei aurre egingo dion herramienta bezala aurkezten da. Unibertsitate bateko beharrei erantzunez eta irakasle ikasketetan ari direnei hezkuntza egoki bat eskeiniz, gaur egungo gizarteak imposatutakoak.
Europatik aldaketak proposatzen dira, irakasleen eredu pedagógiko eta eginkizuneta.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario